טיול כוכב

טיול כוכב


מלון הספא אמירי הגליל, שבשמורת הר מירון, מוקף חורש טבעי, נוף יפהפה ושפע של אפשרויות טיול ובילוי. מיקומו של המלון, בלב אזור מרום הגליל ובסמוך לאטרקציות רבות, הופך אותו לנקודת מוצא מושלמת לטיולי כוכב. בכל יום יוצאים מהמלון לטייל וחוזרים בסוף היום למנוחה בספא ולארוחת ערב רומנטית במסעדת בין כרמים שבמלון. טיול כוכב יאפשר לכם לשלב מסלולי הליכה בטבע, סיור ביקבים, ביקור באתרים היסטוריים ופעילויות חווייתיות אחרות, הנמצאות בסמוך למלון, כטיולי אופניים או טיולי ג'יפים ועוד..
אמירי הגליל מקיים שיתופי פעולה מגוונים עם אתרים ועסקים רבים באזור, המקנים לאורחיו הנחות והטבות מיוחדות.

לטייל

בקרבת המלון קיימים מסלולי טיול רבים, ברמות קושי שונות,להליכה ולאופניים, ביניהם נחל פרוד, יער ביריה, שביל הפסגה בהר מירון, שמורת נחל עמוד ופינות חמד רבות במושב אמירים הקרוב למלון.
אמירי הגליל מוקף לא רק טבע, אלא אף אתרים ארכיאולוגיים,קברי צדיקים וערים עתיקות מלאות היסטוריה ואומנות מקומית כצפת, פקיעין וראש פינה.
צוות מלון אמירי הגליל מזמין אתכם לצאת אל הטבע, ליהנות ולהכיר מקרוב כמה משבילי הטיול היפים בארץ.
נחל עמוד מתפתל לאורך יותר מ-20 ק"מ בין הרי הגליל המיוערים, בסמוך לבוסתנים, שרידי יישוב קדומים ומעיינות מרעננים, עד הגיעו לכנרת. השמורה מספקת מספר מסלולי טיול ברמות קושי שונות, כולם כוללים שפע של מים ומומלצים בכל עונות השנה. הטיול מעגלי ומתאים למשפחות.
נחל צלמון זורם בסמוך לקו התפר בין הגליל התחתון לעליון, עמוס צמחיית מים ונחלים מגוונת, בה משתלבים עצי חורש ובוסתני פירות מגוונים, כמו גם 14 טחנות קמח, שמרובן נותרו רק שרידים.
את הנחל מזינים מספר מעיינות ואף כי הזרימה דלילה (רובם נשאבים למי שתיה) ניתן להשתכשך במים במספר נקודות לאורך המסלול.
הטיול בנחל נעים, שליו וקל, אף כי אינו מעגלי, במיוחד אם בוחרים במסלול הקצר (הלוך ושוב 3 ק"מ); אפשר להמשיך עד לשפך הנחל, בכנרת (17 ק"מ נוספים).
השביל נמצא בשמורת הר מירון, שמורת חורש גדולה, בית לצמחיה ים תיכונית עשירה במיוחד. המסלול מעגלי, קצר, יפהפה ונוח להליכה.
הוא מקיף את פסגת המירון (1,208 מטר) ומאפשר תצפית רחבה של הרי הגליל העליון והלבנון, הגולן והחרמון ואף של מישור החוף וחלק מהגליל התחתון.
הטיול בשביל הפסגה מהנה כל השנה בשל הנוף המרהיב, ושלל הפרחים, המתחלפים על פי העונה, ביניהם זני סחלבים רבים.
נחל ראש פינה מתחיל את דרכו בצפת, ממשיך בתלילות דרך המושבה ראש פינה ומתחבר לבסוף אל הירדן ההררית. חלק מן המסלול טרשי ולכן מאפשר תצפית רחבה אל נוף בקעת החולה וראש פינה וחלקו ירוק,
מלא צמחיית נחלים ומים אופיינית לאזור, כרמים, ובוסתנים, שניזונים כולם משלושה מעיינות, עין גיא אוני, עין פינה ועין כדן. בדרך ניתן להינות משפע פריחה עונתית, בעלי חיים ואף לשכשך בעין כדן.
מסלול הטיול נוח ומסודר אך כולל ירידה תלולה. הוא קווי, תחילתו בצפת וסיומו בראש פינה, אף כי ניתן לטייל רק במקטע התחתון (הלוך ושוב).
נוף ירוק וקסום, רכסי הרים, נחלים ועמקים, אוויר צלול, אתרי מורשת, קברי צדיקים, כרמים ויקבי יין. כל זה מחכה לכם בשבילי האופניים בתוואי דרכי יערות ביריה וברעם במרום הגליל.
המסלולים המוצעים מתאימים למשפחות ולרוכבים מנוסים. תוואי מסלול האופניים במרום הגליל עובר בתוואי דרכי יער ודרכים חקלאיות קיימות.
השבילים הוכשרו ושולטו ע”י קק”ל בסיוע החברה הממשלתית לתיירות, מועצה אזורית מרום הגליל, מועצה מקומית גוש חלב ורשות שמורות הטבע ונבנו על פי דרגות הקושי של הרכיבה בהם.
מבין האפשרויות הרבות הקיימות בחרנו עבורכם מסלולי רכיבה המיועדים לכל המשפחה בדרגות קושי קלה ובינונית וכן המלצות למסלול טיול אתגרי לרוכבים מיומנים ברכיבת שטח.
למפת שבילי אופניים מרום הגליל לחצו כאן

לשתות - חופשה ויין

אמירי הגליל נמצא במרכז חבל כרמים עשיר ובו יקבים, הפותחים את שעריהם לסיורים וטעימות יין. אנו מזמינים אתכם לטיול יין מודרך וחווייתי בידי מדריך יין מקצועי, הכולל ביקור ביקבים גדולים ויקבי בוטיק, סיור בכרמים, הסברים, סיפורים וכמובן טעימות של יינות משובחים. כאורחינו אנו שמחים להציע לכם את ההזדמנות לחוות את עושרו של “חבל הכרמים” בטעמים, מראות ונופים של ארץ ישראל שלנו
יקב משפחתי קטן בו מיוצרים כ-10 אלפים בקבוקים בשנה של יינות לבנים ואדומים ומיץ רימונים טרי. הסיור כולל הסבר על עשיית יין עם טעימת יינות בליווי גבינות. ניתן לרכוש מוצרים במקום
מיקום: כפר שמאי (5 דקות נסיעה מהמלון )
טלפון מרכז מבקרים: 04-6989685 / 054-2120032 (זהבה דרור)
שעות פתיחה: כל ימי השבוע בתיאום מראש
יקב הרי גליל מציע סיור מודרך שהינו חוויה רב חושית הסובבת כל כולה סביב היין. בסיור נחווה את מסע הענבים מהכרם ועד לבקבוק תוך שאנו לומדים על אזורי גידול, מכלי נירוסטה, חביות עץ, גוף וארומה. בסוף הסיור טעימה מקצועית של מבחר יינות היקב.
מיקום: קיבוץ יראון (כ-25 דקות נסיעה מהמלון)
טלפון מרכז מבקרים: 04-6868748
שעות פתיחה: א’-ה’ 9-17 | שישי 9-14 (בקיץ עד 16:00)
יקב ייחודי המייצר יינות מרימונים, מוזמנים לשמוע על תהליך הייצור, הסבר על סגולות המרפא של הרימון וליהנות ממגוון מוצרים נוספים על טהרת הרימון כגון: שמן רימונים , מוצרי קוסמטיקה
מיקום: אזור תעשייה דלתון (כ-20 דקות נסיעה מהמלון)
טלפון מרכז מבקרים: 04-6822325
שעות פתיחה: ימים א’ – ה’ בין השעות 09:00-17:00 | ימי ו’ וערבי חג בין השעות 09:00-15:00 | שבת וימי חג – סגור.
יקב אבוהב נמצא בין הסמטאות הקסומות של צפת העתיקה, בלב רובע המקובלים, בתוך מבנה היסטורי מהמאה ה-16. יקב בוטיק המייצר כ-30,000 בקבוקים בשנה כשחלקם הגדול מיעד לייצוא.
היקב מציע ללקוחותיו חווית יין וגבינות, ירידה למרתף בן 600 שנה, מרפסת נוף להר מירון
50 ש"ח כוס יין , 100 ש"ח פלטת גבינות
מיקום: יקב אבוהב סמטת אבוהב 1, צפת העתיקה (20 דקות נסיעה מהמלון )
טלפון מרכז מבקרים: 052-7041731
שעות פתיחה: א - ה 12.00-16.00 | ימי שישי 12.00-14.00

לבקר

המלון נמצא בלב אזור מרום הגליל מוקף צמחיה וחורש טבעי העמוס פניני תיירות שלא כדאי להחמיץ:
  • מחלבת עין כמונים
  • בית בד שמן זית סבא חביב בקיבוץ פרוד
  • סבון בעלמא במושב שפר
  • דבי ויטראז' במושב אמירים
  • רותי דרור בניה בקרטון במושב אמירים
  • ארץ הגליל טיולי ג'יפים במושב אמירים
  • רובע האומנים בעיר העתיקה בצפת
  • חוות הסוסים בבת יער
  • מחלבת אדיר באזור תעשייה דלתון
  • הסבון של מיכל באזור תעשייה דלתון
  • אתר השחזור בראש פינה
  • אגמון מרקט
  • אגמון החולה
  • פקיעין העתיקה
  • המוזאון הפתוח בתפן
  • מוזאון דוד בקיבוץ ברעם